Teknisk Støtte Døgnet Rundt

 
 

TD SYNNEXs Kundestøttetjenester For Skyen

Med TD SYNNEXs kundestøttetjenester for skyen (CSS) kan du gi utmerket kundestøtte til kundene dine, med sertifiserte serviceteknikere. TD SYNNEX gir støtte for problemløsning og opptrapping på nivåene 1, 2 og 3. Kundestøttetjenester inkluderer kontoklargjøring, reparasjoner, konfigurasjonsproblemer, feilsøking og vanlige spørsmål, oppdateringer, ytelse og mye mer.  TD SYNNEX tilbyr en rekke alternativer for støtte, inkludert et månedlig abonnement eller betaling per jobb.  Hvitmerke-alternativer er også tilgjengelige.

Tilgang til støtte

Støtte er tilgjengelig via e-post, telefon, jobbillettverktøy og direktechat.

  • E-post og direktechat er tilgjengelig på alle europeiske språk døgnet rundt
  • Telefonstøtte på engelsk er tilgjengelig døgnet rundt
  • Telefonstøtte på tysk, fransk og spansk er tilgjengelig 09.00-18.00 CET 

For mer informasjon om hvordan du får tilgang til kundestøtten, kan du laste ned dataarket nedenfor. 

Teknisk Døgnbrukerstøtte-innhold


Skykundestøtte for Microsoft

Lær mer om våre støttetjenester for Microsoft

Les mer

Kundestøttetjenester for Playbook

Les mer

Brukerhåndbøker for kundestøttetjenester

Brukerveiledninger for CSS-jobbillettverktøy og direktechat-verktøyet

Les mer
Error loading Partial View script (file: ~/Views/MacroPartials/footerBanner.cshtml)